Viva

BAUHAUS velger Viva som ny digital partner

Okategoriserade
Publisert , siste oppdatering

Viva har blitt valgt til ny digital partner for BAUHAUS, en av Nordens største og mest respekterte byggevarekjeder. Fra og med 1. september vil Viva ta ansvar for BAUHAUS´ digitale annonsering i Norge og Sverige, med mål om å styrke posisjonen i det nordiske markedet.

Vivas oppdrag innebærer en omfattende satsing på digital annonsering, inkludert sosiale medier, SEM, SEO og sporing.

– Å få tilliten til å arbeide med BAUHAUS, et av Nordens mest folkekjære merkevarer, er en enorm ære og en mulighet som vi i Viva virkelig verdsetter. Vår ambisjon er ikke bare å oppfylle, men å overgå deres forventninger ved å levere banebrytende digitale strategier som sementerer deres ledende posisjon i DIY-sektoren, sier Arash Gilan.

Ifølge BAUHAUS falt valget på Viva fordi de mente at Viva leverte best sammenlignet med flere andre ledende byråer.

– Konkurransen om kundene på DIY-markedet er beinhard, og for å styrke vår digitale virksomhet følte vi at tiden var inne for en ny samarbeidspartner som kan hjelpe oss med å sikre vår lederposisjon, nå og i fremtiden. I en bransje med intens konkurranse, som byggevarebransjen, er det avgjørende å samarbeide med et byrå som forstår våre unike behov som en relativt liten aktør i et tøft marked. Ikke minst gleder vi oss til å kunne ta en enda sterkere posisjon i de lokale områdene hvor våre varehus befinner seg, sier Joakim Hedström, Digital Markedsføringssjef i BAUHAUS.

Aagot Benterud, markedssjef i BAUHAUS Norge, følger opp.  – Vi har valgt Viva som vårt nye mediebyrå på grunn av deres brede kunnskap rundt digitaliseringsprosesser både lokalt og sentralt. Dette, i tillegg til Vivas gode kunnskap om hele det norske medielandskapet, gjør at vi er veldig trygge i vårt valg. 

– Vi er svært stolte og forventningsfulle og ser frem til å bygge videre på og styrke BAUHAUS’ posisjon i Norden, og ikke minst til å bidra til vekst for BAUHAUS i Norge. For oss er BAUHAUS en drømmekunde og vi ser virkelig frem til å skape aktiviteter som gir inntrykk, treffer rett og står ut, sier Børre Sunde, daglig leder i Viva Norge.

For mer informasjon, vennligst kontakt:
Arash Gilan, CEO Viva
arash.gilan@vivamedia.se

Joakim Hedström, Digital markedsføringssjef på BAUHAUS
joh@bauhaus.se

Trenger du hjelp med markedsføringen?

Kontakt oss i dag så hjelper vi deg gjerne