Blogginlägg av Josefine Bergman

Instagram Reels

Instagram er en dynamisk plattform som stadig kommer med små endringer for å møte målgruppens forventninger om en enkel og sosialt samhandlende app. I likhet med konkurrentene prøver også Instagram…

Läs mer

Selg produkter globalt med Amazon

Det som er spesielt, og som man virkelig må se som en mulighet med Amazon, er at unike produkter virkelig har en sjanse til å nå kunder globalt. En mulighet…

Läs mer

Webinar on Demand – Jobb med kreativiteten

Instagram Stories, ads på Youtube, bannere på Google Display og hundretalls andre plattformer finnes tilgjengelig, og hvem som helst kan sette opp en digital kampanje. I dag er ikke det…

Läs mer

Webinar on Demand – Enkel copywriting

Vivas Copywriter Alexander Åberg forteller hvordan du i markedsføringen din formidler tilbudet ditt på best mulig måte gjennom tekst. En stor del av markedsføringens framgang styres av den kreative relevansen…

Läs mer

Facebook og konkurranser (need to know)

Dont’s   Du kan ikke be deltakerne om å «dele/like innlegget/siden for å delta». Du kan ikke be deltakerne om å «tagge seg selv og en venn for å delta».…

Läs mer

YouTube-seeren vil ha «desserten først»

YouTube har et annonseformat blant mange andre som heter True View. Som annonsør betaler du bare for når brukeren ser på annonsen og faktisk er interessert. En vin-vinn-situasjon! Dette skjer…

Läs mer

Annonsere på LinkedIn

Med LinkedIns kampanjehåndterer kan du skape, måle og optimalisere kampanjene på ett og samme sted. Når du oppretter annonser for LinkedIn, kan du stille inn ulike mål avhengig av hva…

Läs mer

Følelsesøkonomien

Mange bedrifter har oversikt over utgiftene sine og vet hvordan man kan senke dem, men det virkelig komplekse er hvordan man kan øke inntektene. Det er her markedsføring kommer inn.…

Läs mer