Blogginlägg av Rikard Jerselius

Konverteringsoptimalisering og Growth, hvordan henger det sammen?

Atferdsdata er drivstoffet – men du må først vite hvor du skal, før du gasser på.    Det å ha mye trafikk på nettstedet er egentlig meningsløst hvis ingen gjør…

Läs mer

Growth Marketing – Hvordan, hva og hvorfor?

For noen år siden begynte alle bransjene å snakke om Growth Marketing. Det lyder nytt og spennende og fokuserer på vekst. Men hva betyr det egentlig, og hvorfor skal vi…

Läs mer

Webinar on Demand – Growth Marketing

Det er spørsmålet du vil få svar på i dette webinaret, her får du det grunnleggende om vekstmarkedsføring. Etter hvert som flere og flere markedsføringsløsninger har dukket opp, er alternativene…

Läs mer

Hvorfor merkevaren er avgjørende for deg som nettforhandler

Merkevaren begynner med et hvorfor   Uten en tydelig merkevare risikerer man som nettforhandler i dag å bli utkonkurrert av aktører som har lavere pris, større tilgjengelighet og raskere leveringstid.…

Läs mer

En god markedsstrategi baserer seg på data

Data er innsikt om kunden Datadrevet – et ord jeg prøver å unngå når jeg snakker om markedsstrategi. Dette skapes gjennom å måle aktiviteter. Disse aktivitetene kan være hvordan kunder…

Läs mer

Tre tips for vårrengjøring på hjemmesiden

Med våren melder også den klassiske vårrengjøring seg. Det er da du tar tak i haugene som har fått lov til å vokse i løpet av året, skuffen hvor alt ender opp…

Läs mer