Blogginlägg av Sofie Benneborg

Effektiv annonsering – synkroniser Google Ads med YouTube

Har du noen gang lurt på hvordan du kan nå ut til de som ikke har klikket på annonsene dine på Google? La oss si at du har en CTR…

Läs mer

5 innsikter fra YouTube Analytics

De fleste har nok styr på Google Analytics og den mengden av innsiktsgivende datamuligheter man har tilgang til der. Men visste du at det også finnes YouTube Analytics? Uansett om…

Läs mer

Øk visningstiden på YouTube-kanalen din med en sluttskjerm

Hvor tar seerne dine veien etter at de har sett videoen din på YouTube? Er det mulig å øke sjansen for at seeren blir værende på kanalen din? Kanskje er…

Läs mer

YouTube Ads – kampanjeresultat

Du har satt opp målet med annonseringen, du har valgt annonsetype og funnet målgruppen din. Nå har kampanjen rullet i den tiltenkte perioden, og du ønsker nå å lese hva…

Läs mer

Finn målgruppen din på YouTube

Nå har vi klart for oss hvilket annonseformat vi skal velge, og hvilket mål vi har med annonseringen. Det som nå gjenstår, er essensen av vellykket annonsering – å vise…

Läs mer

Mål for annonsering på YouTube

Nå som vi har fått et innblikk i annonseformatene på YouTube, skal vi se nærmere på hvilket format man bør velge. Beslutningen må baseres på hvilket mål man har med…

Läs mer

Annonseformat på YouTube

I denne artikkelserien på fire deler vil du få en tydelig forklaring på hvilke muligheter YouTube har å by på som du kan dra nytte av i markedsføringen din. Vi…

Läs mer