Følelser er nøkkelen til kommunikasjon som berører.

Sosiale medier gjør det mulig for deg å være til stede midt i kundens hverdag.

Følelser er nøkkelen til kommunikasjon som berører.

Sosiale medier gjør det mulig for deg å være til stede midt i kundens hverdag.

Sosiale medier

Med vår ekspertise bygger du en solid merkevare og oppnår en fordypet kunderelasjon gjennom annonsering i sosiale medier. Via sosiale medier slik som Facebook og Instagram kan du kjapt, kostnadseffektivt og regelmessig kommunisere med kundene dine eller rette et kampanjebudskap mot akkurat de kundene du ønsker å nå. Hos oss har du tilgang til en erfaren og dedikert Social Media Manager som tilpasser strategien etter dine behov.


Mulighetene er mange

Du kan spre nyheter, informere og annonsere med en kampanje eller drive med rekruttering eller opinionsbygging. Være seg om du finnes på kjempen Facebook, videotjenesten YouTube, bildedelingsappene Instagram, Snapchat og Pinterest, nettverket for profesjonelle Linkedin eller mikrobloggen Twitter – så har alle plattformer sine egenskaper og styrker. Forutsetningene endres og potensialet øker alt etter som nye plattformer oppstår og de etablerte utvikles.

Gjennom sosiale medier kan du langsiktig bygge økt tiltro til merkevaren din ved at du lar brukere bli kjent med bedriften, bli involvert i merkevaren og bli bedriftsambassadører.

 

Markedsføring, PR-strategi og gjennomføring

Basert på dine målsettinger utvikler vi sammen en strategi for bedriftens tilstedeværelse i sosiale medier. Vi hjelper deg med å finne målgruppen, velge kanaler, opprette kontoene, planlegge og tilpasse innholdet. Vi legger også en tidsplan for publisering, annonsering, holder oppsyn med kommentarer og tilbyr fortløpende optimalisering.

 

Du har vår fulle støtte

Hos oss får du en dedikert og erfaren Social Media Manager som tar i bruk riktig strategi uavhengig av om du vil ha en skreddersydd helhetsløsning eller hjelp med deler av markedsføringen i sosiale medier. For eksempel en annonseringsstrategi eller en innholdsstrategi. Alle aktiviteter måles slik at du svart på hvitt får se resultatet av kampanjen.

 

I Viva Social inngår:

Konsultasjon
• Analyse
• Strategi
• Annonseutvikling

Gjennomføring
• Opprettelse av kontoene
• Planlegging og publisering av innhold
• Sponsing av innlegg
• Overvåking

Oppfølging
• Rapportering
• Evaluering
• Optimalisering

Opplæring
• Tekniske aspekter
• Strategi
• Innholdsplanlegging
• Annonsering
• Overvåking, samhandling og krisehåndtering

Er det på tide å legge en effektiv strategi for markedsføring i sosiale medier? Kontakt oss, så hjelper vi deg!