For andre år på rad er vi blant de 3 % mest fremgangsrike partnerne i Norge, og kvalifiserer derfor til å bli Premier Partner. Et trygghetstegn og helt klart en stor fordel for deg som kunde.
Vi oppfyller et høyt kompetansenivå
Google selv omtaler kravene for å oppnå Premier Partner som vanskelig, og det er kun de som oppfyller kravene best, som kvalifiserer til tittelen.
For å kunne kvalifisere som Premier Partner må vi som byrå ha stor nok kompetanse. Det vil si at de resultatene på kampanjene vi setter opp, oppfyller optimaliseringsresultater på minst 70 %.
Det stilles også krav til at de som sitter i Google Ads-kontoene har tilfredsstillende sertifiseringer for jobben de utfører. Vi har alltid stort fokus på å hele tiden være sertifisert og oppdatert på det som rører seg i markedet, spesielt når det kommer til Googles egne sertifiseringer.
Dette må til for å bli Google Premier Partner
Det er flere faktorer som må oppfylles for å kunne oppfylle sertifiseringen. Disse omhandler kundene vi har og hvor godt vi utnytter budsjettene.
Det skal være økt vekst hos eksisterende kunder, nye kunder inn iløpet av det siste året, stor kundelojalitet, produktdiversifisering og økte årlige annonsekostnader.
Med andre ord skal vi bidra til å skape vekst hos våre eksisterende kunder og evne å skaffe nye kunder. Vi evner også å opprettholde gode kundeforhold som varer over lang tid, og benytter en produktkombinasjon utover kun søkekampanjer.
Vi er stolte over å være Google Premier Partner
Denne tittelen henger høyt, og den er også viktig for våre kunder. Med denne sertifiseringen får vi tilgang til en rekke fordeler for deg som kunde:
- Vi har tilgang til rapporter om forbrukerstatistikk.
- Vi tester de nye betaversjonene tidlig, for alltid å kunne yte best mulig.
- Vi har tilgang til rask hjelp og brukerstøtte om noe akutt skulle skje med siden din.
Ta gjerne kontakt med oss om du er interessert i å vite mer om oss i Viva og hvordan vi kan hjelpe din bedrift.