AR i markedsføringen på Snapchat
De siste årene har en ny teknologi tatt et skritt inn i verden av markedsføring. Augmented Reality eller utvidet virkelighet som det heter på norsk har tatt verden med storm. Snapchat er en av de største på denne teknologien og Snapchat anbefaler å bruke dette, både i merkevarebygging og salgsutløsende kampanjer. Hvordan bruker man AR i markedsføringen?
Haakon Gedde-Dahl er Senior Account Manager i Snapchat og har mye å si om fremtiden til denne teknologien i markedsføring. Han har allerede gode tall på hvor mange som bruker teknologien i markedsmiksen sin og kan vise til gode resultater på færre returer, antall engasjerte brukere og at kombinasjonen med mer standard annonser, øker salget og merkevarebevisstheten.
Tor Børre Gaasland, Social Media Manager i Viva Media Norge, har invitert Haakon fra Snapchat for å snakke om denne spennende teknologien. Han har selv brukt teknologien i sin annonsering for kundene med positive resultater, både salgsmessig og merkevarebyggende.
Er dere klar for fremtiden? Få med dere dette webinaret for å lære mer om AR og hvordan dette kan brukes i din nåværende markedsføring.
Innhold:
- Hvordan bruke AR på Snapchat?
- Hvor mange bruker AR i dag?
- Hva bringer fremtiden?
- Hva koster dette?
Se innholdet vårt ved å fylle inn informasjonen din: