Helhet i markedsføring

Hvordan lykkes man innen markedsføring? En helhetlig strategi er helt essensielt; man må ha realistiske mål, sette en klar agenda, og man må ha gjennomføringsevne (les et realistisk budsjett). Virker dette lettere sagt enn gjort, og kanskje også litt overveldende? Ikke fortvil! Vivas rådgiver-ess, Andreas Totland, har lang erfaring med store og små kunder, og vil gjerne dele deres vei til gode resultater av markedsføringen.
I sitt webinar vil Andreas snakke om hvordan du kan bli bedre på helhet i markedsføringen, og hvordan dette er direkte knyttet til gode resultater i enhver bedrift.
Andreas har jobbet med markedsføring i 15 år, og de siste syv i Viva Media. Han er en bunnsolid seniorrådgiver med god innsikt i det digitale medielandskapet. Andreas har hjulpet utallige kunder med å få maksimalt ut av markedsføringsbudsjettet, og oppnådd fantastiske resultater i en digital verden i konstant endring. Interessert i å lære mer?
Se innholdet vårt ved å fylle inn informasjonen din: