Viva

Jobb med kreativiteten

I dag forstår de fleste bedrifter vekten av kreativt innhold i sin markedsføring. Det vanskeligste er vanligvis hvordan man kan komme på de beste ideene med en kreativ høyde… Vivas Creative Director Fredrik kommer med tipsene og arbeidsmetodene som får frem kreativiteten til alle.

Instagram Stories, ads på Youtube, bannere på Google Display og hundretalls andre plattformer finnes tilgjengelig, og hvem som helst kan sette opp en digital kampanje. I dag er ikke det store spørsmålet OM man skal begynne å jobbe med kreativt innhold, men HVORDAN man gjør det på best mulig måte. Skal man bygge opp en produksjonsavdeling in-house eller outsource alt? Hvordan utvikler man et langsiktig kreativt markedsføringskonsept og tar eierskap over sin egen kommunikasjon? Hvilke digitale kanaler er viktigst, og hvordan arbeider man med disse?

Innhold: 

  • Vekten av kreativ markedsføring i 2020
  • Forberedt på å jobbe kreativt
  • Hvilke kanaler er viktige og hvordan arbeider man med disse?
  • Å skape en kreativ strategi for markedsføring

Webinaret holdes av vår svenske kollega Fredrik og er derfor på svensk.

Se innholdet vårt ved å fylle inn informasjonen din: