TikTok er fremtidens kanal
Flere tenkte nok at TikTok-bruken for oss over 20 år skulle dabbe av etter pandemien, men tallene viser det motsatte. TikTok er i ferd med å bli en viktig markedsføringskanal. I det siste har man også sett at mange eldre etablerte influencere har økt sin tilstedeværelse også på Tikok. Og dette er helt riktig når en het, ny plattform inntar det sosiale medielandskapet. Det gjelder å være til stede, bli sett og være relevant der det skjer. Men dette har på sin side også ført til at gjennomsnittsalderen på brukerne av Tiktok har steget sakte, men sikkert.
Vi i Viva Media er et av byråene i Norge som jobber tett med TikTok og har styr på de siste oppdateringene for kanalen. Social Media Specialist Anna Sedolfsen viser deg mulighetene med TikTok og forteller hvordan man kommer i gang med annonseringen under et lunsjwebinar. Bli med du også!
Innhold:
- Hvordan fungerer TikTok?
- Hvem bruker appen?
- Hur skal du annonsere der?
Se innholdet vårt ved å fylle inn informasjonen din: